středa 4. září 2013

Nedělní kavárnička ve Staré škole

Rozhodla jsem se pro tento poněkud netradiční článek, protože se vlastně jedná svým způsobem o kulinářskou akci, do které jsem se přímo zapojila. Navíc, proč neudělat malou "reklamu" dobré věci.
Jedná se o projekt Stará škola, ve Vraném nad Vltavou, kde v červnu tohoto roku započala akce na záchranu bývalé budovy místní školy. Činnost započala také kavárnička, kde je mimo jiné možnost pořádat různé koncerty, přednášky, autorská čtení, kurzy, semináře a vůbec všechno tvůrčí. Na veškeré podrobnosti je možné podívat se zde.
Teď už ale k tomu hlavnímu. Já a moje rodina jsme se tuto neděli zhostili úlohy kavárníků, bylo tedy na nás, abychom zajistili obsluhu hostů a rovněž doprovodný program. S maminkou jsme si dovolily udělat v rámci tohoto dne v kavárně i malou výstavu našich obrázků a brácha se zase postaral o hudební vložku svým kytarovým koncertem. Těšila jsem se, neb to byla pro mě příležitost, kdy poprvé prezentovat své kulinářské výtvory na veřejnosti.





Přičinili se i jiní, takže nabídka Kulinária byla takováto:

Sladké hráškové cupcakes s ostružinovým krémem
Křehký ostružinový koláč s překvapením


Celé sobotní odpoledne jsem pekla a přitom pak bylo všechno pryč během takové chvilky :D Křehký ostružinový koláč zmizel jako první ze všech přítomných dobrot, což mě nesmírně potěšilo, ačkoli mi bylo trochu líto, že jsem sama ani nestačila ochutnat :D 
Měla jsem obavy, že nakonec přijde za celé odpoledně pět a půl člověka a všechny naše důkladné přípravy přijdou nazmar. Nakonec byla ale kavárna úplně plná, všechno se snědlo a my se docela slušně otáčeli. 
Veškeré peníze za útraty hostů šly navíc na dobrou věc. 
No, teď už  vím, že moje pekařské výtvory obstojí i jinde, než jenom u rodiny nebo přátel, takže třeba příště seberu odvahu a půjdu třeba do některého z dalších  pop-up Restaurant Day...



P.S.: Recepisy na moje kavárenské menu přiletí na blog v nejbližších dnech :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat