pátek 4. října 2013

Odjakživa jsem požitkář. Láska k jídlu se nezapře a citům by měl člověk dát průchod...
...proto jsem začala tvořit tento kulinární svět s příslibem, že je to jenom začátek.

Moje analytické a pragmatické já do kuchyně nechodí, tam je doma můj vnitřní umělec. K překvapení všech, našla  jsem kus sebe v bezpeční mojí kuchyně.
 Ráda zkouším nové chutě, ale občas dostanu chuť i na něco tradičního. Nebojím se žádné suroviny ani koření a občas zabrousím i do bezlepkové a zdravé stravy.
Najdete u mě kalorické bomby, dorty, složitosti, ale i minimalistické, efektivní a zdravé vaření, bezlepkové recepty, sladkosti bez cukru. Moje kulinářské tvoření je vlastně stejné jako já - nevyzpytatelné...

Budu nesmírně ráda za veškeré Vaše komentáře a podněty!
V případě jakékoli potřeby mě můžete kontaktovat emailem na: e.vcelisova@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat